
01
Fyll ut bestillingsskjemaet så godt du kan, ta gode bilder av produktene dine – Dette hjelper oss med å gjøre best mulig jobb for deg.
02
Rengjør produktet før du sender det inn, og merk tydelig hvor skaden er, slik at vi enkelt finner og reparerer det som trengs.
03
Pakk det rengjorte produktet i egnet emballasje. I kvitteringsmailen finner du igjen ditt ordrenummer for eventuelle spørsmål..
04
Lever pakken på nærmeste innleveringssted, og skann QR-koden, eller vis E-posten fra Posten så bistår de med innleveringen.
05
Vårt reparasjonssenter GSI, mottar pakken og setter i gang med reparasjonen din så raskt som mulig.
Så snart reparasjonen er fullført, får du en E-post fra oss om at produktet ditt er på vei tilbake.
Vi har kun varemottak via forsendelse med QR-koden/postlappen du får når du bestiller, det er altså ikke mulig å levere varer for reparasjon personlig i våre lokaler. Dette for å sikre raskest mulig reparasjon og ordreflyt for din ordre.
Please upload a clear image showing the entire product. Make sure the whole item is visible in the photo so we can identify it correctly.